جاذبه های گردشگری هند

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
جاذبه های گردشگری هند
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 17:4 | +

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.قیمت های تور هند
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشدقیمت های تور هند که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت.قیمت های تور هند اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تورهند تابستان 95 میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 معبد ویروپاکشا هند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند, دیدنی های هند, بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, جاذبه های دیدنی هند,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com